I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 18, 2010

SeSi KoRaNg TaNYa AunTiE JaWaB


  Mulai sekarang khas buat semua peminat-peminat auntie, auntie akan keluarkan slot baru khas untuk korang. Adik adik boleh tanya apa-apa jerr fashion tips atau soalan berkisarkan fesyen kat auntie... Dan auntie dengan berbesar hatinya akan jawab dan menyelesaikan segala masalah korang. Tapi strictly untuk fashion advice jerr jangan tiba-tiba korang tanya rahsia kebahagiaan rumah tangga ataupon macam mana cara untuk menambat hati bekas suami. Confirm auntie baling kasut Manolo Blahnik auntie kat korang.

  Maka setiap soalan yang diajukan auntie akan jawab pada setiap hari Ahad yerr... Kiranya auntie akan kumpul seminggulah soalan tue... Kalau adik adik nak tau jawapan or tips tips tue dengan kadar segera, adik adik boleh letak perkataan URGENT besar-besar kat hujung soalan korang... Jangan lupa sila bank in sekali RM10 di dalam account auntie untuk setiap soalan yang diajukan... Hahaha... Auntie gurau jelah... Funny kan auntie nie? Hahaha...

  Kalau nak lagi best korang letaklah link email ke...blog ke...facebook ke...nanti auntie boleh bagi special tips direct kat korang... Occay lah... Auntie nak pergi shopping nie... Ingat pesan auntie...Kalau korang tanya elok-elok auntie akan jawab dengan elok-elok tapi kalau korang tanye soalan cam jahanam maka cam jahanamlah jugak auntie akan jawab...occay semua??? Untuk sebarang pertanyaan bolehlah email kat auntie blingbling.auntie@gmail.com . Nanti P.A auntie akan baca segala email korang. Auntie cuma jawab jerr.




1 comment:

  1. salam auntie...

    dokoh tue sesuai tak pakai dengan baju melayu teluk belanga...saya orang johor...x johor lah pakai cekak musang...tapi saya pon nak pakai dokoh...sesuai x???

    ReplyDelete